آزادگان؛ رتبه اول تصادفات بزرگراهی پایتخت-راهبرد معاصر
هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان | وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها خبر خوش سازمان اداری و استخدامی کشور برای بازنشستگان | متناسب سازی ۹۰ درصدی حقوق و فوق العاده ماموریت‌های جدید برای نهضت سوادآموزی در کشور | خبر خوش وزیر آموزش و پرورش از نقشه راه سوادآموزی صدور احکام اصلاحی بازنشستگان مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان + توضیحات صندوق بازنشستگی کشوری کاهش محسوس دما و آغاز ناگهانی بارش‌ها در کشور تحول در واتساپ با هوش مصنوعی رودخانه تلار مازندران به رنگ سیاه درآمد! انهدام باند قاچاق در خلیج فارس با ۳۱۷ هزار لیتر سوخت فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی آبان ۱۴۰۳ ایلان ماسک: هرکس این طومار را امضا کند یک میلیون دلار به او پرداخت می‌کنم! مصرف سیگار سالانه جان ۵۰ هزار ایرانی را می‌گیرد اهدای درجه به فرماندهان انتظامی کشور پیگیری یک پرونده مرگ مغزی | میت هنگام جراحی اهدای عضو به هوش آمد دستبرد میلیاردی عروس به خانه مادرشوهر پولدار تهرانی صدور ابلاغیه اجرای حکم نیلوفر حامدی

آزادگان؛ رتبه اول تصادفات بزرگراهی پایتخت

رئیس اداره حقوقی پلیس راهور پایتخت گفت: ۱۳ درصد از تصادفات در ۶ ماهه نخست امسال شهر تهران در بزرگراه آزادگان روی داده است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 20
کد خبر: ۲۶۰۶۷۲

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ سجاد خسروی، با استناد به ماده ۱۱ قانون سازمان برق ایران مصوب سال ۱۳۴۶ و آئین نامه اجرایی آن مصوب هیأت وزیران سال ۱۳۶۴ گفت: تأمین روشنایی معابر بر عهده شرکت‌های برق منطقه‌ای است که هزینه آن رأساً از محل عوارض مقرر بر مصرف برق معابر تأمین و برداشت می‌شود.

 

وی بیان داشت: به منظور پیشگیری از بروز هرگونه سوانح رانندگی، تأمین روشنایی معابر و ایجاد دید کافی و مناسب برای رانندگان و عابرین پیاده در ساعات شب و در مواقع تاریکی هوا، اهمیت بسزایی دارد.

 

این مقام انتظامی عنوان داشت: چنانچه فقدان روشنایی یا عدم کفایت روشنایی راه، در بروز سوانح رانندگی دخیل باشد، به تشخیص کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی، به استناد تبصره ۳ ماده ۱۴ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب ۱۳۸۹، مسئولان و متصدیان مربوطه مقصر قلمداد خواهند شد و در جبران خسارات وارده سهیم خواهند بود.

 

وی تصریح کرد: بزرگراه آزادگان در زمره بزرگراه‌هایی است که عدم کفایت روشنایی آن در بروز تصادفات بسیار تأثیر گذار بوده؛ تعداد قابل توجهی از تصادفات بزرگراه مذکور در شب رخ می‌دهد و این در حالی است که متأسفانه مقاطعی از بزرگراه آزادگان در ساعات شب در تاریکی مطلق به سر می‌برد.

 

رئیس اداره حقوقی پلیس راهور تهران بزرگ در پایان اظهار داشت: بزرگراه آزادگان از جمله بزرگراه‌های ترانزیتی و مهم شهر تهران است و از حیث طول مسیر رفت و برگشت (حدود ۷۰ کیلومتر) به عنوان طولانی‌ترین بزرگراه کشور نیز شناخته می‌شود./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار